onsdag 25 augusti 2010

Time goes by

Mitt liv har förändrats så mycket under det senaste tiden. Vid samma tid förra året var jag helt annorlunda som person och hade ett helt annorlunda liv.Jag var singel och tänkte inte så mycket på livet. Impulsiv, oansvarig och galen skulle nog vara en bra beskrivning för mig då. Jag gjorde det jag kände för att göra utan att bry mig om konsekvenserna. Jag ångrar ingenting fast jag inte alltid har gjort rätta saker. Jag saknar faktiskt den tiden oerhört mycket! Nu känns det att man börjar bli vuxen och tänker efter innan man fattar några beslut. Då kunde jag boka biljetter till Ibiza i sista minut och åka dit dagen efter. Nu för tiden planerar jag allting och gör ingentng spontant. Ibland känns det som att jag har blivit för gammal och att jag MÅSTE vara seriös. Men vad i HELVETE, jag är ju fortfarande bara 22?! Ibland vill jag bara släppa taget och bli lika impulsiv som jag var förr. Men kommer jag verkligen kunna vara det? Är jag samma person som jag var förra året?!

Här är en videoblogg som jag gjort i september förra året. Jag saknar mig själv.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar