fredag 27 augusti 2010

Fredag

Nu har jag ändrat mitt utseende igen genom att färga håret till mörkbrun nyans! Ska ta lite bilder idag så ni får se hur det ser ut.
Idag har jag inte gjort så mycket, bara hängt med Martin och nu sitter jag hemma hos min mamma och ska hämta Elizabet från dagiset snart. Sen ska vi åka hem och hitta på nåt mysigt.
Imorgon kommer vi gå ut med några vänner som kommit till Sverige från Monaco. Det var riktigt länge sen vi festade i Stockholm, så imorgon kommer vi kööööra hårt :)
Ska även boka biljetter till Malta snart, ska åka dit i mitten av september. Då är det fortfarande superbra väder där, så vi ska sola och bada massor! Det blir även en hel del fest där nere, med tanken på att David Guetta ska spela och en kompis till oss ska arrangera en stor fest. Ser så mycket fram emot det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar