måndag 30 augusti 2010

Inget ork

Idag måste jag plugga igen inför ett prov som ska skrivas imorgon... Jag har inget lust o göra det, ibland vill jag bara strunta i allting!
Fick dessutom veta från min mamma att de ringde från dagiset och sagt att Elizabet har blivit sjuk. Tur att jag har min mamma som kan hämta henne men jag måste ändå gå till apoteket för att köpa medicin och åka till Bromma...
Igår var vi i Heron City och spelade bowling med Julia, hennes man och deras dotter Nicole. Det var 5 år sen jag gjorde det sist! Det var jätteroligt, så nu ska vi göra det lite oftare :)

Jag längtar så otroligt mycket tills vi flyttar till Malta... för det är där jag känner mig lycklig och livet känns meningsfull....

2 kommentarer:

  1. Vad vacker du var och nice blogg förresten. Undrar om du pratar ryska?

    SvaraRadera