torsdag 26 augusti 2010

Min dubbelgångare?

Jag har hört flera gånger från olika personer att de har sett en tjej som liknar mig väldigt mycket. Min klasskamrat såg en tjej som var så lik mig att hon trodde nästan att det var jag när hon var i Turkiet. En killkompis till mig såg också en tjej som var väldigt lik mig på flyget från Spanien... Det är lite märkligt eftersom jag har väldigt speciellt utseende... När jag var liten så trodde jag att alla människor hade dubbelgångare. Nu tror jag självklart inte på det längre,  fast vissa människor kan likna en annan människa väldigt mycket. Jag träffar ofta folk som utseendemässigt liknar väldigt mycket nån kändis eller nån annan person som jag känner. Dock har jag aldrig träffat nån som var lik mig.

Har också hört att jag liknar Penelope Cruz, fast själv tycker jag inte det. Men man kanske bara ser sig själv på ett annat sätt?...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar