måndag 13 september 2010

Update

Igår var jag o Martin riktigt slöa och har spenderat hela söndagen genom att kolla på långa filmer. Jag vaknade klockan 12.30 och då gick vi och åt brunch på Mornington hotell. På kvällen tog vi en lång och mysig promenad på Strandvägen. Sen kom vi hem och tittade på en till film innan vi gick och la oss.
Idag har vi börjat med vår säljprojekt så vi har åkt runt till olika butiker.
Klockan 14.15 hade jag tid hos Eriksbergskliniken för en ansiktsbehandling. Den heter "glasbollspolerig" som suger upp orenheter i porer och man får en härlig lyster efteråt. Jag fick höra från tjejen som gjort behandlingen på mig att jag har en felfri hy men som är ganska torr så jag fick 2 prover hem som ska återfukta min hy och ta bort torrheten. Jag är iallafall jättenöjd med resultatet och kan verkligen rekommendera er att göra den behandlingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar