onsdag 8 september 2010

Dags att fräscha upp sig!

Sista provet är avklarad, så skönt!

Nu kommer vi bara ha ett säljprojekt i skolan fram till slutet av nästa vecka. Och sen är det Lia som gäller!

Det är fan dags att fräscha upp sig känner jag. Sista gången jag gjort en ansiktsbehandling och varit hos frisören var nog i juli! Så imorgon ska jag ta tag i det och boka tid för lite olika grejer.



Jag längtar som fan tills vi får vår nya webcam, har redan beställt den men tar så lång tid att få det! När vi äntligen får den då jävlar ska ni få se mig live varenda dag haha :)

Btw Elizabet är så rolig, hon är övertygad om att tjejerna i David Guetta's video "sexy bitch" är jag och Louise! Hon ber mig att sätta på den och varje gång frågar hon mig: när ska jag få åka till Ibiza? Och jag i sin tur svarar: när du blir stor gumman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar